Seria 6 Warrior

11jpg [1600x480]


2png [500x403]


Od prac mających na celu przygotowanie pola po zbiory: posiadając najnowszy model DEUTZ-FAHR Agrotron Serii 6 w edycji limitowanej WARRIOR, jesteś gotowy sprostać wszystkim pracom. Ciągnik wyposażono w 6-cylindrową jednostkę napędową Deutz TCD o mocy od 149 do 212KM, spełniające wymogi normy emisji spalin Stage V, napęd Powershift, RCshift lub bezstopniowy TTV, wydajną pompę hydrauliki Load-Sensing 84 / 120 lub nawet 160 l/min, 3 lub 4 prędkości wałka odbioru mocy z tyłu, podnośnik tylny o udźwigu 9200 lub 10000kg i przedni 4100 lub 5480kg oraz maksymalnie do 5 obwodów montowanych z tyłu. Wybór wersji WARRIOR to nie tylko oznaczenie na masce silnika - to także specjalny pakiet reflektorów LED WARRIOR, wyjątkowy, specjalny fotel operatora, czarny lakier, klimatyzacja automatyczna oraz mata podłogowa.

NIEDOŚCIGNIONY WZÓR TECHNOLOGICZNY.

Komapktowy silnik Deutz TCD Stage V z 6 cylindrami i 24 zaworami zmodernizowano pod kątem redukcji emisji szkodliwych związków spalin oraz zwiększenia wydajności. Turbodoładowany silnik z Intercoolerem, układem elektronicznego sterowania, wtryskiem Common Rail spełnia wymogi normy Tier 4 final, jednocześnie jest przygotowany do wymogów normy Tier 5 / Euro 5. Układ oczyszczania spalin obejmuje recyrkulację spalin z zaworem EGR, układ SCR z płynem AdBlue oraz pasywny filtr cząstek stałych DPF. Jednostka napędowa oferuje doskonałą charakterystykę. Wysoki moment obrotowy dostępny jest w szerokim zakresie obrotów silnika, dzięki temu ciągnik jest niezwykle elastyczny i sprawny. Pod maską silnika umieszczono nowy pakiet aluminiowych chłodnic, dodatkowo ciągnik posiada wentylator wiskotyczny z dodatkowych układem elektronicznego sterowania e-Visco. Dzieki temu niezależnie od warunków temperaturowych, nowe modele Serii 6 w wersji WARRIOR oferuje najwyższą moc i moment obrotowy przy zredukowanym zużyciu paliwa.

POWERSHIFT, RCSHIFT LUB TTV.

Modele Agrotron Serii 6 w wersji Warrior wyposażane są w skrzynię biegów ZF TPT Powershift lub zrobotyzowaną RCshift, w wersji bezstopniowej jest to skrzynia ZF Eccom a w największych modelach S-Matic w wersji standardowej lub HD – Heavy Duty, która doskonale sprawdza się w pracach polowych. Skrzynia Powershift i RCshift posiada 5 biegów i 6 półbiegów. Skrzynia bezstopniowa posiada cztery przekładnie planetarne i pakiet hydrostatyczny. Tylko do 40% mocy przenoszona jest na koła poprzez hydrostat. ZF oferuje wysoką sprawność, zwłaszcza w prędkościach prac polowych. Układ napędowy TTV oferuje możliwość pracy w trybach: manualnym, automatycznym i WOM. Tryby wybierane są przy użyciu przycisku na podłokietniku w kabinie ciągnika.

UNIWERSALNOŚĆ NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.

Trzy lub cztery prędkości wałka z tyłu oraz WOM przedni 1000 lub 1000ECO sprawiają, że nowe modele Serii 6 WARRIOR mogą być bardzo uniwersalne i skuteczne. Prędkości ECO redukują obroty silnika w trakcie prac z maszynami a co za tym idzie zmniejsza się zużycie paliwa, hałas oraz wibracje. Modulowany start wałka zapobiega przeciążeniom zarówno podzespołów ciągnika jak i maszyny w trakcie uruchamiania. Informacje na temat prędkościpokazywane są na wyświetlaczu na słupku kabiny, operator ma dane na temat zadanych i aktualnych prędkości wałka. 

WYDAJNA HYDRAULIKA I MOCNY PODNOŚNIK.

Seria 6 WARRIOR to jeszcze lepsze parametry hydrauliki. Ciągnik w maksymalnym wyposażeniu oferuje pompę Load-Sensing z wydajnością 160 l/min. W przypadku sterowania elektro-hydraulicznego, wszystkie obwody hydrauliki sterowane są w sposób proporcjonalny, operator może też dowolnie ustawiać przepływ i czas podawania oleju na wszystkich obwodach. Do sterowania służą przełączniki na joysticku głównym, na joysticku hydrauliki i przełączniki na podłokietniku. Nowa Seria 6 oferuje podnośnik tylny elektroniczny o udźwigu 9200 lub 10000kg. Podnośnik tylny sterowany jest pokrętłami i przyciskami. Podnośnik przedni posiada udźwig 4100 lub 5480kg. Przyciski sterowania podnośnikami umieszczono także z przodu ciągnika, na korpusie podnośnika oraz na tylnych błotnikach. Mały joystick hydrauliki może być wykorzystany do sterowania ładowaczem czołowym.

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO.

Nowe modele Serii 6 WARRIOR wyposażono w oś przednią o całkowicie nowej konstrukcji. Producentem osi jest znana marka Carraro lub Dana (6205 i 6215). Amortyzacja osi działa adaptacyjnie do prędkości jazdy, siły hamowania i warunków terenowych i zmienia sposób działania i twardość zawieszenia. Dodatkowo ciągnik posiada system Anti-Dive zapobiegający nurkowaniu przodu w trakcie hamowania. Układ posiada możliwość rozłączenia amortyzacji. Po uruchomieniu napędu na cztery koła układ amortyzacji nadal działa w pełnym zakresie iż pełną skutecznością.

MAXIVISION 2. KLASA SAMA DLA SIEBIE.

Modele Serii 6 WARRIOR zostały wyposażone w kabinę MaxiVision. Kabina wyznacza standardy w zakresie komfortu i ergonomii użytkowania. Logicznie rozmieszczone przyrządy sterownicze są łatwe w identyfikacji. Nowy panel zegarów z wyświetlaczem InfoCenterPro dostarcza informacje na temat parametrów ciągnika. Kabina na sześciu słupkach oferuje doskonałą widoczność w każdym kierunku dzięki ogromnej powierzchni szyb. Operator ma do dyspozycji komfortowy fotel amortyzowany pneumatycznie. W kabinie zamontowano także duży, miękki fotel dla pasażera. Pod nim znajduje się duży, chłodzony schowek na napoje. Wyposażenie opcjonalne ciągnika stanowi iMonitor drugiej generacji z 12 calowym ekranem dotykowym. iMonitor jest centrum sterowania wszystkimi funkcjami ciągnika, dodatkowo obsługuje maszyny poprzez standard ISOBUS, służy także do obsługi systemów rolnictwa precyzyjnego Agrosky. Kabina MaxiVision dostępna jest obecnie z trzema wersjami dachu – z zieloną nieprzezroczystą pokrywą, z szyberdachem szklanym lub z plastikowym wzmocnionym oknem dachowym i strukturą FOPS.

4_ptopng [300x92] dcrpng [300x92] save_diesel__drive_deutzpng [300x92] scrpng [300x92]  

4PTO

Ciągnik oferuje maksymalnie 4 prędkości tylnego WOM. Są to dwie prędkości normalne: 540 i 1000 oraz dwie prędkości ekonomiczne,czyli 540ECO i 1000ECO. Stosowanie prędkości ekonomicznych WOM redukuje zużycie paliwa, hałas, wibracje, zużycie podzespołów.

DCR

Nowoczesne silniki Deutz wykorzystują wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail. Układ wyposażono w szynę wysokiego ciśnienia. Silniki Deutz oferują dwie pompy zasilające układ paliwowy, montowane w bloku silnika, smarowane olejem silnikowym a nie paliwe. Jakość smarowania pomp nie zależy od jakości paliwa.

SAVE DIESEL - DRIVE DEUTZ

Nowoczesne jednostki napędowe stosowane w ciągnikach rolniczych marki Deutrz-Fahr, układy elektronicznego sterowania, najlepsze podzespoły i wysoka jakośc montażu sprawiają, że ciągniki tej marki oferują rewelacyjne wyniki w zakresie ekonomii eksploatacji.

TECHNOLOGIA SCR

Ciągnik wyposażono w układ oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction), który wykorzystuje do oczyszczania spalin 32,5% wodny roztwór mocznika, czyli AdBlue. Po jednej ze stron ciągnika umieszczono dodatkowy, niebieski zbiornik na AdBlue.

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System ten monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

 
asmpng [300x92]   comforttippng [300x92] fourwheel_drivepng [300x92] 50km_hpng [300x92]

ASM

Funkcja ASM odpowiada za automatyczne sterowanie napędem na 4 koła i blokadą mechanizmów różnicowych. ASM automatycznie uruchamia systemy w zależności od kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz prędkości jazdy. ASM to komfort i wygoda w polączeniu z najlepszą trakcją w każdych warunkach terenowych. Ciągniki Deutz-Fahr oferują 100% blokadę mechanizmów.

HAMULCE POWER BRAKE

Wspomagany układ hamulcowy, zasilany olejem przekładniowym pod wysokim ciśnieniem. Już mała siła na pedale hamulca umożliwia szybkie zatrzymanie nawet ciężkiego ciągnika. Układ PowerBrake to duży komfort i wygoda przy pełnym bezpieczeństwie operatora.

COMFORTIP

Programowanie sekwencji operacji. Ciągnik może wykonywać automatycznie szereg funkcji. Zapisany program będzie odtwarzany automatycznie, kolejne operacje będą uruchamiane manualnie (po wciśnięciu przycisku) lub automatycznie (po określonym czasie lub dystansie) jeśli ciągnik wyposazony jest w iMonitor.

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

 
 

PRĘDKOŚĆ 50 KM/H

Skrzynie 50km/h zostały elektronicznie ograniczone do 40km/h ze względu na przepisy prawa o ruchu drogowym obowiązujące w Polsce. Skrzynia oferuje prędkość 40km/h przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika.

Przejdź do strony producenta


Seria 6 Warrior

Savona Sp. z o.o.

Rudnik Szlachecki 59

23-212 Wilkołaz

Kontakt

Tel.: 081 821 57 03

Fax: 081 723 53 55

Specjalista ds. Sprzedaży

Paweł Frant

Tel.: 606 429 772

pawel.frant@savona.net.pl

Specjalista ds. Sprzedaży

Arkadiusz Mazur

Tel.: 604 797 389

arkadiusz.mazur@savona.net.pl

Specjalista ds. części zamiennych

Grzegorz Wiewiórka

Tel.: 728 808 354

serwis.maszyn@savona.net.pl

Wróć do góry

Savona Sp. z o. o.

Realizacja: IDcom.pl