Seria 5D Keyline

1jpg [1600x480]

 

5D KEYLINE TO WŁAŚCIWY WYBÓR.

Różnego rodzaju prace w gospodarstwie, lekki transport i prace polowe - nowe modele z Serii 5D Keyline są po prostu idealne do małych i średnich gospodarstw rolnych. Sprawdzona technologia: trzycylindrowe silniki FARMotion o zoptymalizowanej pojemności skokowej zapewniają najwyższą wydajność, zredukowane zużycie paliwa. Jednostki napędowe oferowane są z mocami od 65KM (48kW) do 97KM (71kW). Dostępne są dwie mechaniczne pięciobiegowe przekładnie: 15+15 lub 30+15. We wszystkich modelach prędkość maksymalna 40 km/h osiągana jest już przy obrotach silnika 1870 obr/min.

2png [500x403]

 

3png [796x490]

 

SILNIKI FARMOTION. PO PROSTU WYDAJNE I OSZCZĘDNE.

Pod maską nowych modeli Serii 5D Keyline (norma emisji spalin Stage IIIB) można znaleźć nowoczesne, zoptymalizowane pod względem pojemności skokowej, trzycylindrowe silniki FARMotion o mocy od 65KM (48kW) do 97KM (71kW). Silniki te zostały opracowane specjalnie z myślą o zastosowaniu w ciągnikach rolniczych. Elektronicznie sterowany wtrysk paliwa Common Rail o ciśnieniu maksymalnym 2000 bar, turbosprężarka i Intercoole oraz katalizator DOC gwarantują wysoką moc i moment obrotowy przy minimalnym zużyciu paliwa. Zaprojektowany od nowa kompaktowy pakiet chłodnic z wentylatorem ze sprzęgłem wiskotycznym oraz wydajny filtr powietrza PowerCore zwiększa wydajność silnika. Układ chłodzenia jest również łatwo dostępny, co znacznie ułatwia obsługę techniczną i czyszczenie.

PRZEKŁADNIA. PRECYZYJNA ZMIANA BIEGÓW.

Wszystkie nowe modele 5D Keyline wyposażono w mechaniczną pięciobiegową przekładnię. Dostępne są dwie wersje: pięcio-biegowa skrzynia 15+15 z reduktorem i prędkością jazdy w zakresie od 287 m/h do 40 km/h, oraz pięcio-biegowa skrzynia 30+15 z z reduktorem i minireduktorem oraz prędkościami w zakresie od 237 m/h do 40 km/h. Prędkość maksymalną 40 km/h ciągnik uzyskuje w trybie ECO, czyli z obrotami silnika zredukowanymi do 1870 obr/min. Umożliwia to komfortowe i ekonomiczne wykonywanie przejazdów transportowych. Nowe modele Serii 5D Keyline świetnie sprawdzają się zarówno w pracach polowych jak i w jeździe z z przyczepami.

 

4png [796x490]

 

5png [796x490]

WOM. PO PROSTU WSZECHSTRONNY.

Nowe modele 5D Keyline to bardzo uniwersalne ciągniki. Dostępne są trzy konfiguracje WOM: 540/540ECO lub  540/540ECO/1000 lub 540/540ECO/synchro. Pozwala to na bardzo ekonomiczne użytkowanie z różnymi maszynami. Wałek WOM  jest uruchamiany ręcznie za pomocą dźwigni obok fotel operatora. Aby spełnić wymogi bezpieczeństwa, wszystkie modele 5D Keyline wyposażone są w przełącznik bezpieczeństwa WOM - operator może opuścić fotel przy pracującym wałku dopiero po jego właczeniu, jesli tego nie zrobi - silnik ciągnika zgaśnie po 7 sekundach. WOM synchro może być wykorzystywany w przypadku jazdy z przyczepą jednoosiową z mostem napędowym. Po podłaczeniu i uruchomieniu napędu WOM synchro, ciągnik automatycznie dołącza napęd na 4 koła i w ten sposób operator porusza się pojazdem 6x6. To świetne rozwiazanie w przypadku prac w trudnym terenie.

UKŁAD HYDRAULICZNY. MOCNY I PRECYZYJNY.

Nowe modele 5D Keyline oferują pełną kontrolę nad wszystkimi istotnymi urządzeniami. Pompa o wydajności 50 l/min zasila dwa lub nawet trzy obwody montowane z tyłu. Tylny podnośnik  z mechaniczną regulacją (MHR) jest znany z precyzyjnego i wydajnego systemu sterowania i może podnieść standardowo 2500 kg. Wartość ta wzrasta do 3500 kg z dodatkowymi siłownikami wspomagającymi. Opcjonalnie możliwe jest również zewnętrzne sterowanie z tylnego błotnika. Dźwignie sterowania w kabinie posiadają czytelne i proste oznaczenia funkcji podnośnika: szybkie unoszenie i opuszczanie ramion, pracę w pozycji zablokowanej, pływającej lub mieszanej.

 

6jpg [796x490]

 

 

7jpg [796x490]

OSIE I HAMULCE. BEZPIECZNY WE WSZYSTKICH SYTUACJACH.

Wszystkie nowe modele z serii 5D Keyline są wyposażone w napęd na cztery koła i hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na wszystkich kołach. Gdy oba pedały hamulca są złączone, hamowane są wszystkie cztery koła. Gdy wciśnięty jest tylko lewy pedał, hamowane jest tylne lewe koło. Gdy prawy pedał jest wciśnięty, hamowane jest tylne prawe koło. Zapewnia to maksymalne bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach.

Oś przednia została opracowana przez DEUTZ-FAHR specjalnie dla tej klasy ciągników. Napęd na cztery koła i 100% blokada mechanizmu różnicowego są sterowane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków. Kąt skrętu 55° gwarantuje maksymalną zwrotność.

KABINA. PO PROSTU KOMFORT I WYGODA.

Każdy, kto wchodzi do ciągnika serii 5D Keyline natychmiast poczuje, że jest to wspaniałe miejsce do pracy. Szerokie drzwi, jasne i przyjazne materiały oraz widoczność 360° ułatwiają efektywną pracę. Podobnie jak w przypadku innych modeli DEUTZ-FAHR, wszystkie elementy są logicznie rozmieszczone w zalezności od częstotliwości ich używania, umieszczone w łatwo dostępnym miejscu i oznaczone kolorami. Zestaw wyświetlaczy  w desce rozdzielczej zamontowanej na regulowanej kolumnie kierownicy zapewnia wszystkie informacje o parametrach ciągnika. Deska rozdzielcza zawiera wskaźniki analogowe i cyfrowe. Dostępne są trzy opcje dachu: standardowy dach z zabezpieczeniem FOPS, dach ze szklanym szyberdachem bez struktury zabezpieczającej FOPS oraz przezroczysty poliwęglanowy dach kabiny z zabezpieczeniem FOPS, zapewniający dobrą widoczność do góry podczas pracy z ładowaczem czołowym. Bez względu na to, do jakich zastosowań jest ciągnik, komfortowa kabina nowej serii 5D Keyline oferuje komfort i wygodę.


8png [796x490]

 

 

allwheel_brakespng [300x92]    docpng [300x92] 

UKŁAD HAMULCOWY NA 4 KOŁA

Ciągnik oferuje niezwykle sprawny i pewny układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Rozwiązanie to zapewnia najwyższe bezpieczeństwo operatora w każdych warunkach.

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System ten monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

DOC

Układ oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym DOC (Diesel Oxidation Catalyst. Katalizator redukuje zawartość tlenków azotu i węglowodorów w spalinach. Układ w pełni bezobsługowy, którego okres eksploatacji obliczono na cały okres użytkowania ciągnika. Stosowany w modelach do 130KM.

 over_speedpng [300x82] fourwheel_drivepng [300x92]   40km_hpng [300x92]

OVERSPEED

Funkcja umożliwia jazdę z maksymalną prędkością przy zredukowanych obrotach silnika. Rozwiazanie to pozwala na obniżenie prędkości obrotowej jednostki napędowej, a przez to ilości zużywanego paliwa, hałasu czy wibracji w trakcie jazdy. Overspeed to także duży komfort pracy operatora.

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

PRĘDKOŚĆ 40 KM/H

Skrzynia biegów z prędkością maksymalną 40km/h. W zależności od modelu, 40km/h może być osiągane także przy zredukowanej prędkosci obrotowej silnika, co dodatkowo poprawia komfort jazdy, zmniejsza spalanie, wibracje i hałas.

Broszura

seria5d_keyline_nowa1stronajpg [300x423]

Przejdź do strony producenta

Savona Sp. z o.o.

Rudnik Szlachecki 59

23-212 Wilkołaz

Kontakt

Tel.: 081 821 57 03

Fax: 081 723 53 55

Specjalista ds. Sprzedaży

Paweł Frant

Tel.: 606 429 772

pawel.frant@savona.net.pl

Specjalista ds. Sprzedaży

Arkadiusz Mazur

Tel.: 604 797 389

arkadiusz.mazur@savona.net.pl

Specjalista ds. części zamiennych

Grzegorz Wiewiórka

Tel.: 728 808 354

serwis.maszyn@savona.net.pl

Wróć do góry

Savona Sp. z o. o.

Realizacja: IDcom.pl