Seria 5DS| 5DV| 5DF\ 5DF Ecoline

gama1png [1600x480]

 

NAJZWROTNIEJSZE I NAJBARDZIEJ INNOWACYJNE.

Od prac w winnicach i sadach po zadania wykonywane w ogrodach, pielęgnowanie terenów zielonych i prace komunalne - maksymalna wydajność i elastyczność to podstawowe cechy jakie charalteryzują nowe modele ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR. Nowe modele Serii 5DS, 5DV, 5DF i 5DF Ecoline to ciągniki nowej generacji, wysoce innowacyjne, specjalistyczne, zdolne sprostać najwyższym wymaganiom w zakresie wydajności i uniwersalności.

poczatekpng [500x403]

 

 

 

silnikjpg [796x490]

 

SILNIKI FARMOTION. MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ W KOMPAKTOWEJ FORMIE.

Nowe modele wyposażono w kompaktowe 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion Euro 3B (Tier 4i). Jednostki napędowe zaprojektowane wyposażono w układ wtryskowy Common Rail z maksymalnym ciśnieniem wtrysku do 2000 bar, nowe zawory układu rozrządu, powiększone cylindry, nowy wał napędowy, układ recyrkulacji spalin EGR oraz katalizator utleniający DOC. Wykorzystanie tych podzespołów sprawia, że silnik FARMotion oferuje wysoki moment nawet przy niskich obrotach silnika. Do tego zredukowane zużycie paliwa, niska emisja szkodliwych związków spalin, małe wibracje i hałas.

DUŻA LICZBA PRZEŁOŻEŃ I PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 40KM/H ECO PRZY ZREDUKOWANYCH OBROTACH SILNIKA.

Układ napędowy nowych ciągników specjalistycznych DEUTZ-FAHR zaprojektowano w odpowiedzi na wysokie oczekiwania klientów. Wydajność, wszechstronność i uniwersalność były na etapie projektowania najważniejszymi cechami. Napęd z trzema półbiegami PowerShift i pięcioma biegami głównymi to wyznacznik standardów w tej klasie.

 

 

napedjpg [796x490]

 

 

womjpg [796x490]

UNIWERSALNOŚĆ NA 3 SPOSOBY: MASZYNY MONTOWANE Z TYŁU, Z PRZODU I CENTRALNIE.

Nowe ciągniki specjalistyczne oferowane są w różnych konfiguracjach z dwoma lub trzema prędkościami wałka odbioru mocy. Nowe ciągniki specjalistyczne DEUTZ-FAHR posiadają także prędkość ekonomiczną WOM. Opcjonalnie, nowe ciągniki specjalistycznie mogą być wyposażone w WOM synchro z niezależnym wałkiem, gdzie prędkość obrotowa wałka jest zsynchronizowana z obrotami kół tylnych ciągnika.

UNIWERSALNOŚĆ NA 3 SPOSOBY: MASZYNY MONTOWANE Z TYŁU, Z PRZODU I CENTRALNIE.

Niezależnie od wykonywanych prac o uniwersalności i wszechstronności ciągnika świadczy wyposażenie w podnośniki i ich parametry użytkowe. Ciągniki marki DEUTZ-FAHR zyskały uznanie w opiniach specjalistów branży i klientów za podnośniki. Udźwig tylnego podnośnika wynosi maksymalnie 2800 kg z tyłu oraz 1500 kg z przodu. Dzięki temu ciągniki mogą współpracować z różnymi rodzajami maszyn.

 

 

hydraulikajpg [796x490]

 

 

hamulcejpg [796x490]

OŚ PRZEDNIA Z NIEZALEŻNYM, WIELO-WAHACZOWYM UKŁADEM AMORTYZACJI KÓŁ. TRAKCJA I KOMFORT.

Oś przednia z układem wielo-wahaczowej amortyzacji to wyznacznik standardów na rynku. Podwójne wahacze po obydwu stronach umożliwiły zachowanie pionowego ustawienia kół w trakcie pokonywania nierówności. Uzyskano między innymi duży skok koła oraz doskonałą trakcję w każdym terenie. Położenie kół jest kontrolowane przez układ elektroniczny, dzięki temu dzięki temu charakterystyka zawieszenia jest adaptowana do aktualnych warunków terenowych.

KOMFORTOWA KABINA CIĄGNIKÓW DEUTZ-FAHR. ERGONOMICZNE, WYGODNE STANOWISKO OPERATORA.

Także ciągniki specjalistyczne powinny oferować operatorowi najwyższy komfort i ergonomię obsługi. Zwłaszcza ciągniki tego rodzaju narażone są przecież na prace w gorących klimatach, przy dużym zapyleniu, w ciasnych pomieszczeniach i z maszynami, które wykorzystują środki chemiczne.  Cztero-słupkowa kabina ciągników specjalistycznych marki DEUTZ-FAHR to wyznacznik jakości i komfortu w tej klasie maszyn. Kabiną oferuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach, posiada jednoczęściową szybę przednią i duże, szeroko-otwierane drzwi wejściowe. Na zewnątrz kabina ma zwartą konstrukcję i jest wąska. Nie ma ostrych krawędzi, co zabezpiecza rośliny w trakcie przejazdów rzędami sadów.

 

 

kabinajpg [796x490]

 

stopigopng [304x93] ukklad_hamulcowypng [304x93] docpng [304x93] over_speedpng [340x93]  naped_na_cztery_kolapng [304x93]

STOP & GO

System umożliwia zatrzymanie ciągnika przy użyciu pedału hamulca, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. System sprawdza się doskonale w pracach wymagających częstego zatrzymywania - na przykład prace z ładowaczem czołowym.

UKŁAD HAMULCOWY NA 4 KOŁA

Ciągnik oferuje niezwykle sprawny i pewny układ hamuclwy z tarczami w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Rozwiązanie to zapewnia najwyższe bezpieczeństwo operatora w każdych warunkach.

DOC

Układ oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym DOC (Diesel Oxidation Catalyst. Katalizator redukuje zawartość tlenków azotu i węglowodorów w spalinach. Układ w pełni bezobsługowy, którego okres eksploatacji obliczono na cały okres użytkowania ciągnika. Stosowany w modelach do 130KM.

OVERSPEED

 

Funckja umożliwia jazdę z maksymalną prędkością przy zredukowanych obrotach silnika. Rozwiazanie to pozwala na obniżenie prędkości obrotowej jednostki napędowej, a przez to ilości zużywanego paliwa, hałasu czy wibracji w trakcie jazdy. Overspeed to także duży komfort pracy operatora.

 

 

 


NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

 

Broszura

broszurapng [300x425]

Przejdź do strony producenta

Seria 5DS

Savona Sp. z o.o.

Rudnik Szlachecki 59

23-212 Wilkołaz

Kontakt

Tel.: 081 821 57 03

Fax: 081 723 53 55

Specjalista ds. Sprzedaży

Paweł Frant

Tel.: 606 429 772

pawel.frant@savona.net.pl

Specjalista ds. Sprzedaży

Arkadiusz Mazur

Tel.: 604 797 389

arkadiusz.mazur@savona.net.pl

Specjalista ds. części zamiennych

Grzegorz Wiewiórka

Tel.: 728808354

serwis.maszyn@savona.net.pl

Wróć do góry

Savona Sp. z o. o.

Realizacja: IDcom-jst.pl