Seria 9 TTV

 

 

 

SKONSTRUOWANY, BY MAKSYMALIZOWAĆ WYDAJNOŚĆ.

Modele ciągników rolniczych DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to najnowocześniejsze, wysoce inteligentne ciągniki z silnikami wysokiej mocy, które pozwalają zmaksymalizować wydajność prowadzonych prac. Seria 9TTV to wyjątkowo wysoki poziom komfortu pracy, zautomatyzowane funkcje oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, a wszystko to przy zredukowanych kosztach eksploatacji i obsługi samego ciągnika. Każdy z podzespołów modeli Serii 9TTV jest wysoce innowacyjny i reprezentuje najlepsze rozwiązania stosowane w tego rodzaju ciągnikach, jakie dostępne są obecnie na rynku.
1 [500x403]

 

 

2 [796x490]

WIĘKSZA MOC, PRZY ZREDUKOWANYM ZUŻYCIU PALIWA.

Jednostka napędowa nowej Serii 9TTV to największa wydajność przy najniższym zużyciu paliwa. Te cechy najlepiej reprezentują sześciocylindrowe silniki Deutz TTCD o pojemności 7,8 litra, generujące moc w zakresie od 295 do 336 KM. Motor wyposażono w dwie turbosprężarki, Intercooler,  wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail (2000 bar). Ciągnik spełnia wymogi normy emisji spalin Tier 4 final, dzięki wykorzystaniu technologii SCR z płynem AdBlue, pasywnego filtra cząstek stałych DPF oraz recyrkulacji spalin EGR. Silniki reagują natychmiast na zmiany obciążenia i generują około 90% momentu obrotowego już przy obrotach silnika wynoszących 1000 obr./min. Maksymalny moment pozostaje na stałym poziomie w zakresie 1200–1600 obr./min. Praca w zakresie niskich prędkości obrotowych jest unikalną właściwością silników Deutz nowej generacji. Jednostki napędowe charakteryzuje duża łatwość zimnego rozruchu – nawet w skrajnych warunkach. Dzięki innowacyjnej technologii SCR/DPF/EGR, silniki Serii 9TTV spełniają restrykcyjne normy emisji spalin Euro IV / Tier 4 final.

PRZEKŁADNIA TTV - MAKSYMALNA WYDAJNOŚĆ  OD 0,2–60 KM/H.

Nowoczesna, sterowana elektronicznie przekładnia bezstopniowa TTV w modelach Serii 9TTV zapewnia idealne przełożenie w każdego rodzaju pracach. Napęd bezstopniowy TTV łączy sprawność przekładni mechanicznej z płynnością hydrostatu. W konstrukcji wykorzystano cztery przekładnie planetarne oraz hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Płynne przełączanie pomiędzy kolejnymi przekładniami zapewniają wielotarczowe sprzęgła mokre. Napęd pozwala na jazdę w zakresie prędkości od 0,2 do nawet 60 km/h. Podczas prac polowych - w zakresie prędkości 7–15 km/h napęd na koła ciągnika przekazywany jest niemal w 95% poprzez przekładnię planetarną, bez udziału hydrostatu. Podczas transportu z dużymi prędkościami jest to średnio około 90%. Redukcja użycia pompy i silnika hydraulicznego pozwoliła zredukować do minimum straty mocy na napędzie. Zapewnia to także szybką reakcję w całym zakresie prędkości, płynne przyspieszanie we wszystkich warunkach, wysoką dynamikę i ekonomiczną jazdę. Duży uciąg przekładni TTV sprawdza się także w najtrudniejszych sytuacjach występujących w pracach polowych.


3 [796x490] 


4 [796x490]

TRZY PRĘDKOŚCI WOM, PRĘDKOŚCI EKONOMICZNE.

Zastosowanie trzech prędkości tylnego WOM (540ECO, 1000 i 1000ECO) oraz jednej prędkości WOM przedniego  1000 lub 1000ECO, pozwala na wysoce skuteczne i wydajne wykonywanie różnego rodzaju prac z wykorzystaniem nowej Serii 9TTV. Ciągnik może pracować w kombinacjach maszyn zamontowanych zarówno na tylnym jak i przednim podnośniku. Wykorzystanie ekonomicznych prędkości wałka w trybie WOM ECO pozwala na skuteczne napędzanie maszyn przy jednoczesnym zmniejszeniu obrotów silnika. Przekłada się to na redukcję zużycia paliwa, zmniejszenie hałasu i wibracji. Prędkość wałka wybierana jest za pomocą przełączników umieszczonych na prawej konsoli. Napęd wałka aktywowany jest za pomocą przycisków na podłokietniku. Ciągnik wyposażono także w funkcję AutoWOM. Umożliwia ona automatyczne uruchamianie napęd wałka przy opuszczaniu ramion podnośnika i rozłączanie napędu WOM przy podnoszeniu ramion podnośnika.

POMPA O WYDAJNOŚCI DO 210 L/MIN, PODNOŚNIK O UDŹWIGU 12 TON.

Wysokowydajny układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności Load Sensing do 210 l/min zapewnia podaje olej dla maksymalnie ośmiu obwodów hydrauliki. Sześć z nich może być umieszczonych z tyłu ciągnika, dwa z przodu. Precyzyjne sterowanie: wszystkie 8 obwodów układu hydraulicznego można sterować proporcjonalnie. Dwa zawory można obsługiwać za pomocą przełączników na joysticku wielofunkcyjnym, trzy za pomocą joysticka hydrauliki a pozostałe trzy za pomocą przełączników na podłokietniku. Przepływ (od 1 do 100%) oraz czas podawania oleju (od 1  do 60 sekund) można łatwo zaprogramować z poziomu menu iMonitora lub przy użyciu dedykowanych przycisków na podłokietniku. Układ Load Sensing stanowi wyposażenie standardowe nowej Serii 9TTV. Oddzielna pompa hydrauliczna zasila układ kierowniczy ciągnika. Zapewnia to duża łatwość prowadzenia ciągnika w każdych warunkach, także przy niskich prędkościach obrotowych silnika.

DEUTZ-FAHR Serii 9TTV wyposażany jest w elektroniczny podnośnik tylny EHR o udźwigu 12000 kg oraz elektroniczny podnośnik przedni EHR o udźwigu 5000 kg. Ramiona przedniego podnośnika można składać, co pozwala ograniczyć gabaryty ciągnika w przypadku, kiedy nie jest on w wykorzystywany. Przyciski do sterowania wybranymi obwodami układu hydraulicznego jak i sterowania ruchem ramion podnośnika tylnego umieszczono na błotnikach tylnych kabiny ciągnika. Z przodu, tuż obok podnośnika umieszczono także przyciski sterowania ruchem ramion podnośnika przedniego.

 

5 [796x490]

 

 

6 [796x490]

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO: PRZY PRĘDKOŚCI I Z DUŻYMI OBCIĄŻENIAMI.

DEUTZ-FAHR Serii 9TTV to doskonały poziom bezpieczeństwa biernego i czynnego. Wszystkie modele Serii 9TTV wyposażono w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca. Układ hamulcowy wspomagany jest z wykorzystaniem oleju przekładniowego pod wysokim ciśnieniem. Ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h (zależnie od przepisów ruchu drogowego w wybranych krajach) wyposażane są układ hamulcowy z suchymi, zewnętrznymi tarczami hamulcowymi o dużej średnicy oraz zaciski - rozwiązanie stosowane w branży motoryzacyjnej. Połowa siły hamowania przypada na oś przednią. Aby zwiększyć skuteczność działania układu hamulcowego, w trakcie hamowania załączany jest automatycznie napęd na koła przedniej osi.

EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy) to także wyposażenie standardowe modeli Serii 9TTV. Na podłokietniku umieszczono duży przycisk sterowania hamulcem postojowym. EPB jest automatycznie zwalniany po wybraniu kierunku jazdy i wciśnięciu pedału gazu. Ze względów bezpieczeństwa hamulec postojowy ciągnika jest aktywowany automatycznie kiedy operator opuści fotel. 

KABINA MAXI VISION II. WEJDŹ I CIESZ SIĘ KOMFORTEM.

Kabina MaxiVision II zapewnia ogromną przestrzeń dla operatora. Wysokiej jakości materiały w nowej kolorystyce marki DEUTZ-FAHR zapewniają przyjemną atmosferę. Nowa panoramiczna przednia szyba przednia MaxiView oraz szyby boczne i uchylna szyba tylna o dużej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabinę wyposażono także w duży szklany szyberdach. Do sterowania funkcjami ciągnika operator może posłużyć się przyciskami, dźwigniami i przełącznikami na podłokietniku i prawej konsoli. Dodatkowo wszystkie funkcje sterowane są także poprzez menu iMonitora. Na słupku kabiny umieszczono dodatkowy wyświetlacz informacyjny z podstawowymi danymi na temat parametrów pracy ciągnika. Na słupku kabiny zamontowane panel WOLP do sterowania oświetleniem, który posiada przydatną funkcję pamięci ostatnio używanych reflektorów. Operator może dzięki temu przy użyciu głównego wyłącznika uruchamiać i wyłączać pakiet reflektorów.

Panel zegarów regulowany jest razem z kołem kierownicy, dzięki temu każdy z operatorów może precyzyjnie dobrać pozycję za kierownicą do własnych potrzeb i wymagań. Przedział operatora odizolowano całkowicie od komory silnika. Pomiędzy szybą przednią i maską silnika jest wolna przestrzeń. Rozwiązanie to pozwoliło na zredukowanie poziomu hałasu we wnętrzu kabiny do 68 dB.


7 [796x490]


8 [640x455]

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

ComforTip Professional - możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn.

Kolejne funkcje w programie mogą być zmieniane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lub w  sposób automatyczny - po określonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jeśli ciągnik nie jest wyposażony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

AGROSKY

System rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zależy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadzony w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwując wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jeśli ciągnik nie ma iMonitora - ciągnik musi być doposazony o monitor z belką w dziale Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy układ kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: należy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamiętać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.


9 [640x455]

 

 

Broszura

B [1240x1754]

Przejdź do strony producenta

Seria 9 TTV

Savona Sp. z o.o.

Rudnik Szlachecki 59

23-212 Wilkołaz

Kontakt

Tel.: 081 821 57 03

Fax: 081 723 53 55

Sprzedawca: Paweł Frant

Tel.: 606 429 772

pawel.frant@savona.net.pl

Sprzedawca: Arkadiusz Mazur

Tel.: 604 797 389

arkadiusz.mazur@savona.net.pl

Wróć do góry

Savona Sp. z o. o.

Realizacja: IDcom-web.pl